2009. június 23., kedd

Cicás keresztszemes




Mióta kevesebbet írok, kevesebbet is alkotok, de most mutatok valamit....ugye a kép sose oda sikerül,ahova én szeretném..
Ezt a keresztszemes készletet még május közepén vettem Eszteremnek, néhány nappal a névnapja előtt .Ő választotta.
Mert voltunk egy jó boltban....
Amikor elkezdtem a keresztszemes blogokat nézegetni, sokszor találkoztam vele,hogy a csajok rendelik a mintákat,fonalakat. Bevallom, nagyzolásnak tartottam...mára teljesen megértem őket. Ehhez az kellett, hogy "beleássam" magam a témába. Mert nem kis város, ahol lakom, sőt inkább kimondottan nagy, de nincs egy tisztességes kézimunkás bolt. Fonalat még csak-csak árulnak néhány helyen, de kongrét vagy hímzővásznat, mintaívet vagy készletet, esetleg valami szebb gobelint nem találtam. Ez a bolt se az, amiről álmodom, de sokkal jobb, mint a többi.
Vettem egy csomag DMC cérnácskát is, hogy kipróbáljam, tényleg annyival jobb-e, mint amennyivel drágább és mint amennyire néhányan ragaszkodnak hozzá. Tényleg jobb, de azt hiszem ezek majd csak jutalmak lesznek magamtól...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...