2020. június 3., szerda

Happy day 56.

Ez most egy rendhagyó bejegyzés lesz, a telefonomon találtam egy csomó képet amit nem osztottam még meg:
Nem kimondottan szép de nagyon finom. Még marcipándarabok is kerültek bele 
Nem vagyok kimondottan pékségbe járós fajta, egy csomó dolgot megsütök itthon, vagy iskolaidőben megvettem a Lidl-ben, kb hetente egyszer. A karantén változtatott ezen egy kicsit, néha bementem az épp útba eső pékségbe, kakaós kalácsért, vagy mákosért, az már csak a hab volt a tortán, hogyha meggy is volt bennük. Kispasi rákapott, megpróbáltam megcsinálni. A fátyolkalács receptjét használtam fel, nem volt tökéletes, de egyrészt tudom mit kell legközelebb másképp csinálni, másrészt szerinte tökéletes volt, gyorsan el is fogyott:


Apukám mazsolás kalácsa készült tegnap, abból kimarad négy tojásfehérje...tehát lett belőle, meg a múltkori maradék tojásfehérjéből csokis süti a lefagyasztott tojásfehérje is felverhető):

A kalács:

És a mai kenyérkénk, tegnap gyúrtam be, ma reggel sült meg. Teljes kiőrlésű liszt, fehérliszt, chia mag, lenmag.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...