2016. november 17., csütörtök

Advent 2016/1

Imádom a karácsonyt és adventi készülődést...
Mióta gyerekeim vannak, még fontosabb, igyekszünk együtt csinálni amit lehet. Minden évben sütünk mézeskalácsot, együtt díszítgetjük a lakást, a fiúk a szobájukat is. A karácsonyfa rendszeresen a plafonig ér és piros-arany, szalmadíszekkel vagy annélkül. Az általuk készített díszek is felkerülnek természetesen.
A lakás feldíszítését minden évben nagyon várom, az idén valahogy mégis korábban éreztem hogy elő kell vennem a díszek egy részét is.
Úgy kezdődött, hogy a szüleim hoztak egy fonalat nekem október végén, Németországból. Zoknifonal, de amikor megláttam, tudtam hogy nem zokni lesz belőle..illetve nemcsak az. Hanem adventi koszorú:

Már október végén elkészült. Az alján gombostűkkel rögzítettem. Akkor még azt hittem máskor is felhasználható lesz az alap...aztán elkészült a díszítés, ragasztópisztollyal rögzítve a díszeket (tehát ez csak adventi koszorú lehet :) )

Mindez november közepén, az első adventi vasárnap előtt két héttel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...