2009. december 31., csütörtök

Ajándékok

Most egy kicsit ki fogok lógni a sorból, mert nemcsak Boldog Új Évet kívánok mindenkinek, hanem mutatok is néhány elkészült művet.

Szüleimnek készítettem ezeket az alátéteket. Nagyon sok éjszakai munka van benne, hiszen aki próbálta már, az tudja, egy kétéves gyerek mellett nem lehet a keresztszemes mintát számolgatni. Tehát éjjel csináltam, amikor már mindenki aludt. November végén, a vizsga miatti tűmentes hetek után kezdtem és dec.24-én délután lett kész.


(A képeket ma készítette Apa, mert én elfelejtettem egyben lefényképezni...)

És most derült ki, hogy a telefonom adatkábele megadta magát, tehát ma új kép nem lesz több...és készítettem egy zoknit Anyu munkatársának, amiről csak a telefonon van kép, és mivel már odaadtuk, nem is tudok másikat csinálni. pedig csodaszép lett, a múltkori lányos színű vastag zoknifonalból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...