2010. január 8., péntek

Tiszta anyja...2010/1-2

Az év végi bejegyzéseket olvasgatva, valakinél olvastam, hogy 80 dolgot készített tavaly. Én nem tudom mennyit, de kíváncsi vagyok, az idén mennyit fogok. Ezért a címben számolni fogom, mert ha valami nem elégé jól látható helyre van felírva, bizony elfelejtem...
A férjem szokta mondani a Vincének, hogy tiszta anyád vagy...szerintem nem, legalábbis a szépséget tekintve, bár a szemünk tényleg egyforma..és most már a zoknink is. Elkészültek ugyanis az idei év első darabjai, egy zokni nekem, és a maradékból egy a Vincének. A kettő pár együtt 84g, tehát jól saccoltam, hogy csak neki jön ki belőle, a nagyoknak nem. A fonalat a Hugicámtól kaptam Karácsonyra.
És megint maradt egy kis nem tudom még mire, de valamire biztos jó lesz fonalam...van valakinek ötlete?



A kép háttere a kedvenc karácsonyi terítőm, amit már évek óta fájó szívvel teszek él januárban és boldogan, az első karácsony környéki dekorációként kerül elő november végén. Azt hiszem az egyszerűségét szeretem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...