2011. augusztus 7., vasárnap

Maradékhasznosítás 2011/13

Azt mondta a Húgom (akiről nem is tudtam, hogy ennyire szemmel tartja a blogomat), hogy tessék fölébreszteni a blogot :)
Elég régen írtam már, ennek sok oka volt, leginkább az időhiány.

Ez most a 13. kész darabom az idén...utálom ezt a számot, ez a zokni mégis kedves nekem. A szára pöndörödős, Eszteremnek van ebből a nagyon kellemes színű fonalból zoknija, ennyi volt a maradék belőle. A barna pedig mülleres beszerzés. Az utolsók közül. Szerintem. Többen mondtátok, hogy milyen jó, hogy nálunk van zoknifonal a Müllerben. Jelentem, egyre kevesebb és unalmasabb. Valahogy átalakul a fonalválaszték, a hely ugyanakkora, de egyre kevesebb a zoknifonal. Szerintem az elmúlt fél évben kb 3-4 féle új lett, illetve legutóbb láttam kettőt, de annak az ára "kissé" húzós (2100Ft), az okát még nem tudom. Vannak viszont csodaszép színű fonalak, 5dkg 1200-1800Ft körül van, nem tudom mit lehet belőle csinálni. Többféle összetételű, minőségű, de szerintem egyik sem való pl egy kardigánnak, de még mellénynek se. (és akkor még nem is számoltam ki, mennyibe kerülne ).


És akkor a kép:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...