2011. szeptember 13., kedd

Lilás-rózsaszín zokni 2011/18

Megint egy zokni:

Ez a fonal is Lana Grossa, a Tesómtól, de már olyan régen, hogy nem is tudom pontosan mióta várja a sorsát a kosaramban. Szerintem több mint egy éve...már többször elkezdtem kötni, csak mindig lebontottam. Annyira jó puha és kellemes színű, hogy először sapkát akartam belőle, aztán kendőt, egy egyszerű, minta nélküli háromszöget, aztán kesztyűt...Sajnáltam volna zokninak "elpazarolni", hiszen az alig látszik...De ami csík jól néz ki zoknin, az a többi verzióban már nem mutatott...rájöttem, hogy ilyen vékony kesztyűm van, nem igazán hasznos, de szép...tehát zokni lett :).

Most a maradék felfalásán dolgozom, egy cm se mehet a pocsékba belőle...

1 megjegyzés:

  1. Hát ez a baj a zoknifonalakkal, hogy csak zoknin mutatnak a csíkok. Viszont ahhoz meg túl szépek, puhák, hogy csak a lábunkra húzzuk, de mégis megéri, mert kényelmes, melegít, betölti a funkcióját.

    VálaszTörlés

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...