2012. január 28., szombat

2012/2

Egy aprócska minta:
Későn érő típus vagyok, tavaly indult egy SAL, ahol ezt a naptárt hímezték a lányok. Jelentkeztem, de nem kezdtem el. Hogy miért nem? Mert nem volt türelmem a színeket összeválogatni. Ez az igazság. A SAL az induló létszámához képest azt hiszem elég kevesen fejezték be a naptárt, de ezeket az elkészült műveket nézve, újra éreztem, hogy nekem kell egy ilyen...És a módszer: mivel nincs két egyforma az elkészültek között sem, kiválasztottam amelyik a legjobban tetszik az adott hónapban, az elkészült képről leírtam a színeket és január első napjaiban elkezdtem. Pár nap alatt elkészült, és még így is tetszik.

1 megjegyzés:

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...