2012. július 12., csütörtök

Az igaz szerelem

Múlt héten többször is voltunk strandon (igen, vettem fel fürdőruhát :) ) és alakul a szinem. Persze, az idén a fehér a divat, de nem ez a lényeg.
Ma reggel, öltözés közben a Vince rápaskol a fenekemre, ahol a napozott és a fehéren maradt rész találkozik és nagy boldogan közli: olyan vagy, mint a kindercsoki :)

Délutáni kiegészítés: elmentünk bicajozni, és szerencsére már a visszaúton, de a Vince bicajáról leesett a lánc. Nem tudtuk visszatenni, a Gergő hozta a bicajt, én meg a Vincét felültettem a sajátomra és úgy toltam haza. Nagyon kapaszkodott belém, és egyszer azt mondta: ez a nap nem végződött túl jól: a bicajom elromlott, nagy bicajon kell ülnöm...de legalább együtt vagyunk. És kaptam egy nagy cuppanós puszit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...