2012. október 19., péntek

Sapka és sál 2012/25-26

Sose kötöttem még sapkát...többször nekifogtam már, de valahogy sose jött össze.
Amikor ezt a fonalat megláttam, rögtön tudtam, hogy a Vincének lesz sapka és sál, a kesztyű még csak terv...Red Heart Bella, 100% műszál, szerintem bírni fogja a strapát is és a mosást is.


A sál rizskötéssel készült, keresztben, a szélei ferdék, minden sor mindkét végén szaporítottam 1-1 szemet. Feltűnően hosszú rojtot tettem rá, mert én így szeretem :). A sapi passzéja visszahajtható, így a fülét jobban védi és nem is csúszkál a fején. A tetejét csak összefogtam egy saját fonalából összefont szállal, így alakítható lesz ha nő a feje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...