2017. november 29., szerda

Semmi nem véletlen...

Az elmúlt napok nagyon próbára tettek, azt hiszem minden szempontból.
Pénteken este láttam hogy szombaton állatorvoshoz kell menni, mert valami nincs rendben...miért is ne hétvégén...kiderítettem, hogy a városban nem találok orvost, a probléma pedig laikusként is komolynak tűnt, irány Martonvásár. Átszerveztem a hétvégét, de eljutottunk a dokihoz és minden más tervezett program is megvalósult...azóta hétfőn megműtötték Lajoskát, hétfőn a nagyfiam beteg lett, kedden is az állatorvosnál voltunk, kontroll...Egy csomó izgalom, tehetetlenség, remény, egy csomó pénz amit kifizettem, és ami miatt  részben néhány dolgot át kell szerveznem.
Kedden egyéb problémám adódott, nem oldódott meg még mindig...szélmalomharc, egyedül vagyok, de nagyon nagyon tudom hogy igazam van...


Ma ezzel az idézettel találtam szembe magam, ez nem lehet véletlen:

"Az ember csak tévedésekből, csalódásokból, vesztett csatákból tanul, és csak így tudja mindig újrakezdeni a harcot."
(Károlyi M.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...