2022. január 6., csütörtök

Évkezdet

 Lassan, békésen, döcögve indul, mintha hozzá akarna szoktatni újra a munkához. A munka, ami merőben más mint eddig volt, életem elmúlt hét évében. Ott emberek életébe láttam bele, gyerekek vettek körül, ennek minden jó és rossz részével. Adatszolgáltatásokat csináltam, táblázatokat, leveleket írtam, fénymásoltam, számlát intéztem, postáztam, szervezkedtem ha kellett, árajánlatot kértem... sokkal sokrétűen munka volt. Itt még tart az újdonság, még sokáig lesznek dolgok amikkel először találkozom. A munka ugyanúgy megkívánja a gyorsaságot, a precizitást, csak más szempontból. És nagyon nagyon szeretem, minden nap kihívás hogy vajon mennyire pontosan tudok például egy adott mennyiséget bemérni, a párhuzamosok mennyire lesznek egyformák. Mindezt például 50mg nagyságrendben...

Még nem tudom miért alakult így az életem, hogy ennyire máshol vagyok mint voltam, de biztos van valami oka. A társaság egyáltalán nem hasonlítható össze a másikkal, a kollégák egymáshoz való viszonya se, de a főnök.beosztott viszony se.

Boldog vagyok...olyan életem van, amilyenről éveken keresztül csak álmodoztam. Ezért minden nap hálás vagyok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...