2023. augusztus 8., kedd

Pótlás- virágok

 Egy bejegyzésben úgysem lehet mindent...

Az idén nyáron az időjárás mindenféle, leginkább nem nyári...augusztus eleje van és eddig kétszer voltam a Balatonon...nincs meleg, sokat esik az eső és irdatlan viharok vannak, borsónyi, diónyi, tojásnyi jegekkel..

A virágaim viszont szépek:

Ezt az Énsómtól kaptam, remélem nem csak az eladáskori virága lesz ilyen színű...

Ezeket az idén vettem magamnak, mert szeretem:



 


Ez pár évvel ezelőtti, végre sikeres volt a teleltetés, kíváncsian várom milyen színű (mert elfelejtettem ráírni...vagy fehér bordó középpel vagy narancssárga)
 

Pár éve szeretem a fehér muskátlit, erősen gondolkodom hogy jövőre csak azt veszek. A mostani tövek öregek, szerintem az utolsó évük és fiatalítani kell.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...