2009. szeptember 29., kedd

Babakocsi és gyerekszoba

Ezt a kis mintát készítettem tegnap este és éjjel:


A mintát nem tudom kinek az oldaláról mentettem le (ha valaki ráismer kérem írja meg, és megjelölöm a forrást). Ő rózsaszínnel hímezte, és bár úgy érzem Hugicám babája kislány lesz, nem akartam teljesen rózsaszínt. Egy kicsit más, mint a minta, ugyanis figyelmetlen voltam, és a mélykocsi rész 3 sorral alacsonyabb lett...de így se aránytalan szerintem, és ár nagyon sokat kellett volna bontanom, mikor észrevettem. Nem tudom még mi lesz belőle, javaslat?

Ez a kis hímzés jutalom volt a tegnapi nap után:
Vince hetek óta nagyfiú, és nem alszik a kiságyban. Ezért vasárnap vettünk az IKEÁban polcokat a játékai tárolásához a földön levő kosarak helyett. Tegnap délelőtt átraktuk a tárolókba a játékokat az ilyenkor szükséges szelektálással és selejtezéssel, szétszedtük a kiságyat felporszívóztunk, felmostunk, összeszereltük a polcokat, rápakoltunk, újra felporszívóztunk.
Ez nem tűnik nagy dolognak így leírva, de ketten csináltuk a Vincével (aki már majdnem kétéves).
Az IKEA régóta a kedvenc ötletes helyem, de bútort még sose vettem ott. Ezért aztán meglepett hogy minden csavar, tipli, furat a helyén volt, érthető volt a rajz, a kisebbik polcot 20 perc alatt összeraktuk, a nagyobbikhoz kellett majdnem egy óra. Egy hatalmas hibát azonban elkövettek: a nagyobbik dobozban volt néhány darab nikecell, olyan igazi apró golyós. Amikor Vincus már unta a szerelést egyesével szedte szét őket...

Így nem is nehéz a takarítás...


A büszke tulajdonos:

3 megjegyzés:

  1. Szia :)

    Marha egyszerű!
    Veszel vmilyen mágnest hobby boltban, nekem A4-es méretben van és abból akkorát vágok le, amennyi kell.

    Kétoldalú ragasztó, papírlap, meg öntapadó átlátszó fólia kell még. A papír lehet sima lap is, de lehet kicsit keményebb, hogy a hímzésnek legyen tartása. Az átlátszó fóliát én papírboltban vettem, de gondolom van hobby boltban is vmi, ami a célnak megfelel.

    A hímzést ráragasztod a lapra, körbevágod olyanra amilyenre szeretnéd. (a lap azért kell, hogy eltakarja a hímzés fonákját)
    Ráragasztod az öntapis átlátszó fóliát mindkét oldalára, hogy védd a hímzést a kosztól és a végén a kétoldalú ragasztóval rárakod a mágnest.

    Elmondani hosszabb, mint megcsinálni :D

    Jó szórakozást hozzá :)

    Üdv,
    Évi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a gyors választ, ki fogom próbálni hamarosan

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Kérnék egy mail címet, hogy elküldjem neked a babaköszöntők mintáját! :)
    Móni

    VálaszTörlés

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...