2009. szeptember 18., péntek

Ismeri valaki?

Tudom, hogy ez egy kézimunkás blog és nem kertészes...tehát az olvasók közül kicsi a valószínűsége annak, hogy valaki pl dísznövénykertész...de a remény hal meg utoljára, tehát:

Tavasszal kaptam ezt a virágot a férjemtől, azóta keresem virágboltokban mindenfelé, de nem találom...nem tudom a nevét, és hogy a közeledő ősszel és télen mit kellene vele csinálni hogy jövőre is legyen nekem ilyen szép:






A képek többféle virágzási állapotban levő bimbót mutatnak, csodaszép, minden új hajtás vége tele van a szép virágok reményével. Remélem nem fázik meg...Egy kaktusszal jártam úgy, hogy bimbós volt, hideg lett, behoztam a lépcsőházba és lepotyogtak a bimbók, egy se nyílt ki...most jó lenne nem így járni...

1 megjegyzés:

  1. Sajnos egyáltalán nem ismerős. De van egy nagyon jó oldal: Édenkert. Itt tehetsz fel kérdéseket is, nekem már többször válaszoltak. Küldj egy emailt a képekkel és biztosan válaszolnak, még értesítést is küldenek a linkről. :o)

    Nagyon jó oldal különben, videók is vannak fenn Bálint gazdával például a rózsa ápolásáról.

    VálaszTörlés

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...