2009. november 17., kedd

Tűmentes hetek

vannak nálam....
Ez szó szerint így van, novemberben még csak kb egy óra hosszat volt kötőtű a kezemben, és varrótű sem volt...
9-én vizsgáztam, előtte héten tudatosan eltiltottam magam a kézimunkától és tanultam. Hogy mi lett az eredmény, nem tudom...múlt héten a tanulás miatt felhalmozódott elintéznivalót pótoltam, majd pénteken elutaztunk babalátogatóba...vasárnap meg vissza. Azt hiszem szombat volt, amikor beszélgetés közben elkezdtem egy zoknit...
Jövő hétfőn szóbeli vizsga, addig újra tűtilalomra ítéltem magam....
Utána mutatok képeket mindenről, ami az elmúlt hónapban történt...és a fonalakról, amik hozzám költöztek, hogy zokni lehessen belőlük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...