2011. december 23., péntek

Alvós zoknim :) 2011/26

Tovább folytatom a maradék zoknifonalak eltüntetését...ez már majdnem a vége, talán ennyire tarka már nem is lesz :)



Fura dolog ez, de nagyon jól érzem magam attól, hogy fogynak a kb csak erre felhasználható maradékok a fiókból. Azt hiszem ez a "nem pazarlok, nem halmozok fel" érzés az, ami nekem jó.
És ügyesen ellenállok mindenféle fonal csábításának hónapok óta, még a Buci által elkövetett csodáknak is, pedig hatalmas a kísértés, ebben megegyezhetünk, ugye?
Nem tudom mit hoz a jövő, de ha így haladok, kb jövő év közepére újra elcsábulhatok :)
(jó lenne ha az élet többi területén is tudnék ilyen következetes és szigorú lenni magamhoz :) )

3 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, és nem csak a zoknik miatt.
    Én is megálljt parancsoltam magamnak, hónapok óta nem vettem fonalat. De kaptam egy rakat maradékot, így még mindig rengeteg van... Igyekszem fogyasztani, nem szaporítani a kupacokat.

    VálaszTörlés

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...