2012. december 29., szombat

June Bunnies Shawl 2012/37

Édesanyám karácsonyi ajándéka lett ez a csodaszép kendő.
A fonal csodálatos, nagyon jó volt kötni is és nézni is :)

Az első gombolyagot Moncsi barátnőmtől kaptam, szerintem tökéletesen illik hozzá ez a minta. A második gombolyagot karácsony előtt egy héttel rendeltem a Gombolydából (szombat éjjel), mert szerettem volna teljes mintaegységgel befejezni, de 3 sorra és a lezárásra nem volt elég a fonalam. Jó döntést hoztam, határozottan jó lett ilyen nagynak, a második gombolyagnak csak a felét használtam fel. (a méret 200x100cm lett, nem blokkoltam, egyrészt mert elég nagy ez így is, másrészt féltem tőle, hogy a csodálatos "szőrössége" elmúlik)
 (Vince mondta hogy ezen a képen Anya-pillangó van :) )

1 megjegyzés:

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...