2012. december 23., vasárnap

"Bobtail" kiri 2012/31

Nagyon szeretem a bobtailt, mint kutyát. Ha megtehetném, biztos lakna velem egy :).
Ahogy ez a fonal gombócban volt, egyből ez a kutya jutott eszembe...megkötve már nem.
Egyszerű, gyors mintát akartam, így lett kiri. Anyának kezdtem el, de mire a feléig értem, tudtam, hogy a Nagymamám kapja. Ugyanis sokkal sötétebb lett, mint amilyenre számítottam, így inkább hozzá illik, mint Anyához.
Ő viszont nem vállkendőként fogja hordani, csak a nyakába tekeri, ezért nem blokkoltam rendesen, csak a csücsköket...



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett. Lassan ideje megint Kirit kötni. Vagy inkább Travelling Womant?? :))

    VálaszTörlés
  2. Travellinget kössünk ketten!!!!Hisz már annyiszor beszéltünk róla :)

    VálaszTörlés

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...