2012. december 27., csütörtök

Sapkák 2012/35-36

Eszteremnek készült, időrendben nem ide passzolna, de akkor épp nem blogoltam :)


A bordós fonal tavaly téli mülleres beszerzés.

Az alsó képen levő fonalat a Tesómtól kaptam, nagyon vastag, tizes tűvel kellett kötni :). Nekem nem is volt olyan vastag zoknitűm, megint Moncsi segített ki :). A sapi teljesen szabálytalan, a lényeg az volt, hogy beleférjen a copfja :).
Nem mostam még ki,  kb egy hónapja lett kész de csak akkor hordja, amikor igazán hideg van. Ahogy a képen is látszik, kibolyhosodott, nem igazán szép. Biztos nem tesz jót neki a táskába gyömöszölés, vagy a kabátujjába, de azt hittem ennél többet fog bírni...Majd leszöszölöm :)

1 megjegyzés:

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...