2013. január 27., vasárnap

Sál 2013/1

Remélem ennél csak szerencsésebb projektjeim lesznek az idén...
Vincének kötöttem egy sálat...mert a zöld kabátjához tavaly kötött sál, rejtélyes módon kilyukadt és úgy felszaladt, hogy bontás a sorsa, nem is kicsit. Tehát a zöld kabáthoz kék sálat hord a kispasim...Kötöttem egy szürkét, az évekkel ezelőtti filcesedős vacak lidlis zoknifonalhoz fogtam egy szál másmilyen szürkét, hogy elég vastag is legyen:




És Anya kimosta...mosógépben...mert biztos én is úgy szoktam (ismer, nem szeretek kézzel mosni :) )
Jelentem: még így, mással összefogva is győzött a filcesedős vacak fonal.
Tehát a sálacska a kukában végezte...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...