2015. augusztus 28., péntek

Mozizzunk

Nagyfiammal kettesben voltunk otthon, szívesen megnéztem volna egy jó filmet, vele. Elég kevés olyan film van, amiben a 15 éves kamasz és a 40 éves anyja is megtalálja a neki tetszőt :). Sorolt is néhány olyan filmet, ami nekem nagyon verekedős, néha megnézem, de akkor nem volt kedvem hozzá. A következő javaslat: James Bond...azt mondtam, válasszon valamit ami egy kicsit csajosabb...Megtalálta a tuti választ: de anya, akkor két órán át nézheted a Pierce Brosnant...erre nem tudtam nemet mondani :)
És végül megnéztük Az utolsó gyémántrablás című filmet....Nem egyszer láttam már, de szeretem. A környezet, a pasi, a sztori..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...