2015. október 7., szerda

Erkélyen


Évek óta ezt az egy ládányit telelteti át nekem az Apukám...mert ez a legszebb :)


A Vincus által ültetett és pátyolgatott bab meg a kedvenc citromfüvem (amiből az idén még csak a nyuszi evett) boldogan él egymás mellett

Málna-maradványok (finom volt, egész nyáron szedegettük, a múlt hét végén  tortára került az utolsó pár szem )
Kedvenc borostyánom

Már mutattam az én egyik legrégebbi és leghálásabb növénykémet...16 éve kaptam

Az OBIban vettem elég vacak állapotban két cserép epret..azóta kb 10 szem termés már volt rajtuk, most több ágon is virágzik még


Ugye ha október elején érik az eper az azt jelenti hogy szeret engem? Hogy hálás a gondoskodásért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...