2021. április 22., csütörtök

Dühöngő

 Ahogy az élet elindult, a blog úgy állt meg...lassan újra kinyitottak az iskolák, az alsó tagozat legalábbis. Ez azt jelenti, hogy újra minden nap megyek dolgozni, de az én gyerekeim itthon vannak.

Időnként úgy érzem, szívesen cserélnék velük. A világ és az emberek kifordulnak önmagukból, nem jól van ez így.

Említettem nemrég a naptárt az asztalomon...az idézetekkel, gondolatokkal. Nem írtam le minden héten az aktuálist, de a mostani nagyon igaz. Természetesen ehhez az én aktuális lelkivilágom, érzéseim is kellenek:

"A beteg élek rossz gondolatokat szül. Boldog lélek, boldog élet."

"A harag minden percével elveszítesz 60 másodperc boldogságot"

Szerencsére ahol ez most nagyon bántó, ahol fáj, az nem a családom. A munkahelyemen vannak most a gonosz emberek nagyon elemükben, ezzel borzalmas hangulatot teremtve. Még nem én vagyok a céltáblájuk, de sose lehet tudni mikor hogy fordul a szélirány...és ezt majdnem 46 évesen nehezen viselem. Mint a viccben...a ha van rajt sapka azért, ha nincs, azért...de felnőtt emberekkel játszva ezt...na neee, ebben nem kívánok részt venni már sokáig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...