2021. augusztus 19., csütörtök

Mininyaralások

Egy kicsit elsodort a nyár, nem írtam. Sajnos nemsokára vége a kedvenc évszakomnak, ám szerencse hogy sok szép élményt hozott és hagy itt nekem, nekünk. Nagyon régóta vágytam egy ilyen nyárra, sőt egy ilyen életre amiben most részem van. Szerelmes vagyok és szeretve vagyok...és ettől még a nap is másképp süt...mindig, minden nap, akkor is ha nem vagyunk együtt. Sokat csavarogtunk, főleg a Balaton partján: sétáltunk Balatonkenesén és Balatonvilágoson, magasról néztük a kék vizet, strandoltunk több helyen, megmutatta hova járt gyerekkorában mikor ott táborozott. Csodálatos érzés kézenfogva sétálni Vele, bárhol is jártunk. Voltam Budapesten, csodálatos hatalmas sétát tettünk a Margitszigeten, naplementével, romantikával, utána éjszakai hazaúttal. Sokszor volt hogy itthon, az erkélyen egymással szemben talált ránk a naplemente, majd az este, éjszaka. Egy-egy pohár bor, jó beszélgetés, érintések, csókok...kell ennél több a boldogsághoz? Ugye hogy nem...

Minden alkalommal sétáltunk a városunkban is. Már ha mondok valamit, tudja merre van, merre induljunk. Hát kérem, Férfi, ezerszer jobban tájékozódik mint én 😉

Sétáltunk a Bory várban. Ő most volt először, én évek óta rendszeresen visszajárok, szeretem:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...