2009. augusztus 14., péntek

Képek beillesztése

Úgy tűnik ki kell játszanom a bloggert...mióta ide keveredtem,azóta kűzdünk egymással:én akarok valamit, ő másképp csinálja. A következő, visszatérő megoldandó problémám a képek beillesztése.
Minden bizonnyal ez egyszerűbb, mint a sablonváltás, de...soha nem oda sikerül a kép,ahova én szeretném...

Megtaláltam a megoldást,itt: http://blogbajok.blogspot.com

A megjegyzésekből derül ki, hogy egyszerűen át kell húzni a képeket a kívánt helyre, vagy átmásolni...olyan egyszerű, hogy nem is gondoltam rá...de nemcsak én nem, hiszen más tette fel a kérdést..

1 megjegyzés:

  1. Van még egy megoldás a képek beillesztésére;)

    Kell hozzá egy picasa webalbum amibe feltöltöd a képeket (igaz ehhez le kell tölteni a programot, de nem tart sokáig, meg ingyenes is), és ott minden képhez van egy link ehhez a fotóhoz "fül", ott kiválasztod, kimásolod a "beágyazás"-t,(előtte méretet is választhatsz pl közepes,
    Majd a bejegyzésnél az írás mód helyett a HTLM módot választod, és bemásolod a beágyazandó szöveget!
    A képet rögtön beilleszti a szöveg közé, oda ahova te akarod!

    VálaszTörlés

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...