2009. augusztus 10., hétfő

Kiakadtam...

Utálom a számítógépet és a programozásnak vagy minek nevezett játékot!!!

A blogomat mióta átköltöztettem, nem éreztem igazán magaménak, nem tetszett.Biztosan ezért is nem került rá a látogatószámláló a zászlócskákkal, a száradó zoknikkal, ami a régin megvolt...mert nem tetszett a sablon, az a sárga szín sem,amit hosszas keverésre megcsináltam, a forma sem,szóval semmi sem. Valahogy nem jött össze.

Többször nekifutottam hát, hogy más színt vagy sablonformát csináljak, siker nem lett, valahol a telepítéssel mindig megakadtam, valami nem úgy és nem ott volt, ahol lennie kellett volna,vagy egyszerűen csak nem tetszett a végeredmény. Valószínűleg az is benne van a dologban, hogy már jócskán este van, mint ma is, mire jut erre idő, nyugodtan, gyerekzsivaj mentesen...De persze a kisördög motoszkált, hogy olyan sok szép blogot látok naponta, nem lehet hogy csak én vagyok ennyire béna...de, lehet. Erre ma este újabb bizonyíték született: lecseréltem végre a rondasárgát, most ez tetszik is...csak a modulokat nem tudom visszatenni...ma már nem.

Mert kiakadtam. De a csakazértis nevű valamiből biztosan dupla adagot kaptam, mert ha lehiggadok, meg fogom csinálni...vagy nem...csakazértis. Itt tökölök vele órák óta, nem megy, mert hiába teszem oda, ahova kellene a leírás szerint, biztosan valami hiba lesz benne.
Pedig olyan nagyon megörültem, amikor Altair részletesen elmagyarázta a hozzám hasonló, blogvilágban járatlan olvasóinak, hogy milyen egyszerűen öltöztette át a blogját...

Bocs mindenkitől, nem azért nincs kint a bloglista, mert haragszom, hanem mert ügyetlen vagyok...

1 megjegyzés:

  1. lhéhkjhlkjhlkjhlkjhkjhlkjhlkjhj
    hello eza próba de nem próbaházasság!
    Puuuuusszza!

    VálaszTörlés

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...