2009. augusztus 14., péntek

Legújabb szerzeményeim

Vasárnap, amikor a Camponában jártam,mint mindig,most se hagytam ki a nagyszerű kézimunkaboltot. Csakhogy most határozott céllal és feltöltött pénztárcával mentem...Eszteremmel kb fél órát ott voltunk,addig a fiúk másfelé csavarogtak.
A cél egy pulcsira való fonal volt, Eszter "rendelte", csak annyi volt a kikötése, hogy kékes legyen, de ne csíkos...ezt választotta:



Szerintem éppen csak kék szín nincs benne....

Nőből van a lelkem, beleszeretett egy fonalba, egy sálnyit vettünk belőle, próbaképpen:


Ezekből pedig szintén sál lesz, a fiúknak és nekem. Mert olyan csodálatosan puha,hogy nem tudtam otthagyni.


Ezek pedig keresztszemes készletek. Vagy Vincusnak, vagy a Zsuzsibabának (aki a Hugicám várhatóan októberben születő babája, és akiről titok, hogy Hölgy vagy Úr)



És azt se tudom tetszene-e a Hugicámnak...

Amíg a meglepetés projekt nincs kész, nem kezdhetem el sem a sálakat, sem a pulcsit...nem szeretem, ha túl sok dolog van egyszerre elkezdve.

Bocs, de a képekmost valahogy nem sikerültek olyan jól, ahogy szoktak

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a sálnak való fonal!!
    Nyami....:D

    VálaszTörlés
  2. Mi lesz a meglepi a Hugicádnak?

    VálaszTörlés
  3. Kedves Névtelen!

    Mivel Ő is olvassa néha a blogomat, ha elárulnám, nem lenne meglepi...de már alig több,mint egy hónap és kiderül a titok

    VálaszTörlés

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...