2010. július 29., csütörtök

Lassan haladok

A kezdeti nekilendülésnek két oka volt: egyrészt a saját kíváncsiságom, másrészt szerettem volna vasárnap valami mutatható méretet vinni :) . Azt hiszem ez sikerült, aztán beszélgetés közben is kötöttem, meg itthon is, mígnem megtalált az a bizonyos ismerős, de nem kellemes érzés a bal csuklóm táján. Két nap teljes tűmentességre ítéltem magam. Ma folytatom, mert szeretném szombaton felavatni a kendőmet...
Hogy állok most? A sorok egyre hosszabbak (most 404 szem), a csíkok egyre vékonyabbak, még kb egy fél gombóc fonalam van. Már csak ülve kötöm, mert a fonal tartására van jó helyem, a kész mű rendesen húzza a kezemet.

Lányok! Aki kötött már méterre vett fonalból pulcsit, egy kisfelnőtt mérethez a 2000m elég lesz? Természetesen ebből a csodálatosból, csak más színben, Lánykámnak (aki tegnap volt 12 éves, táborban van éppen és nem kértem engedélyt egy szép kép közzétételére, de majd a hétvégi tortázóst mutatom)

4 megjegyzés:

  1. Katám, te nemcsak beszélgetés közben, hanem ÁLLVA is kötöttél, ezt a nem elhanyagolható tényt azért vegyük figyelembe!;DDD

    A 2000 méter szerintem akár 2 pulcsira is elég lehet. Függ a fonal/tű vastagságától is természetesen, de szerintem a te fonaladból az említett hossz rendben lesz.:x

    VálaszTörlés
  2. Állva ÉS beszélgetve, legyünk pontosak! :o))))

    VálaszTörlés
  3. Melinda: a fonalat és a tűt láttad :) A lánykám alacsonyabb nálad, de szerintem erősebb...akkor elég lehet 5 gombócot kérnem a Hugicámtól?

    Kösz Lányok, ez a kendő játszótéri kategória, azért lehet állva és beszélgetve :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot lánykádnak!

    A kezedet pedig pihentesd időben, én 2 hónapnyi nyűggel végeztem...

    VálaszTörlés

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...