2010. augusztus 20., péntek

Kötéspróba



Jól van na, tudom....
Még soha de soha nem csináltam olyan kötéspróbát, amilyet mindenhol ajánlanak...ez a mostani se olyan lett.
Ugyanis 180 szem*fogalmam sincs hány kör, 10 dkg fonal, majdnem éppen elég hosszú Eszteremnek...csak keskeny lett. Próbáltam én a gyerekhez, akkor úgy látszott jó, aztán ő elment nyaralni, én kötögettem szorgalmasan, amikor hazajött és ráhúztam, akkor derült ki, hogy lehetne nagyobb is...mióta a kép készült, már lebontottam, de még nem volt lelkierőm elkezdeni újra.
Ismét megemlítem, hogy a Zauberball csodálatos, még bontás közben is élmény hozzáérni....
Lehet, hogy direkt rontottam el, hogy tovább fogdoshassam?

De bebizonyosodott, hogy Melindának igaza van, elég lesz a fonalam :)

3 megjegyzés:

  1. Ó, csodás lesz! Sajnálom, hogy ilyen hatalmas főpróbát kellett tartanod a konkrét munka előtt... Sebaj!:x És tényleg jó, hogy elég lesz a fonal.;)

    VálaszTörlés
  2. Na, akkor kezet foghatunk:o) Az én kötéspróbám sem a szabványméret lett, meg is jártam:o(
    Te Kata, csak nem hülyeségből találták azt ki, nem gondolod, hogy ezentúl készítenünk kéne valami szabványhoz hasonlót:o)

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom. :(

    Viszont a fonal csodaszép. Ha esetleg lesz még ilyen rendelés, szeretnék én is kérni.

    VálaszTörlés

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...