2013. december 16., hétfő

2013/16 Vigneto shawl

 Ez egy időzített (ütemezett bejegyzés). Az időrendbe ide illik, tehát most, október közepén megírtam, amikor kész lett a kendő. A képeken látszik, hogy a nap még besütött, de ettől (is) igazi.
 
Az idei év második csereberéjére készítettem ezt:
http://www.ravelry.com/patterns/library/vigneto-shawl





A cserebere nyakmelegítő néven futott, a párom elég sok kérdésre "mindegy" választ adott, tehát szabad kezet kaptam, a szín volt csak a megkötés: zöldes-türkizes. Bucitól választottam, imádom az ő fonalait, kötni is és hordani is. A minta pedig? Hogy nem kimondottan nyakmelegítő? Lehet vállkendő és nyakbatekerős is, kipróbáltam :). Egyébként a célszemélyem kedvencei között találtam a ravelryn :)

Érdekes dolog ez a cserebere: szeretem, biztos a következőre is jelentkezni fogok. A kettő alapján, amiben részt vettem, megállapítottam, hogy van még mit tanulnom. Mindegyikben voltak olyan megoldások és olyan szemek, sorok, amelyek teljesen újak voltak. Segítséggel ugyan, de megoldottam a feladatot, ez ismét megerősített abban, hogy vannak még rendes, segítőkész emberek. Ez a cserebere összehozott olyan emberekkel, akikkel kár lett volna ha soha nem beszélgetek :).

1 megjegyzés:

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...