2013. december 23., hétfő

2013/25 Junne Bunnies Shawl

Kedves kötős barátnőmnek készült el ez a kendő. A tavalyihoz hasonló méretű lett, a fonal ugyanaz, csak a szín más.
Amikor Anyukám kendőjéhez kellett fonalat rendeltem, nem akartam, hogy a futár csak egy gombolyaggal jöjjön, tehát rendeltem még kettőt. Ezt a barnás színűt. Hamar rájöttem, hogy nem az én szinem, de az ősszel mégis elkezdtem ez a kendőt. Zsuzsa meglátta, tetszett neki, megkötöttem.
Szeretem ebben a mintában a szabadságot, de nem szerettem a végén a 384 szemet leláncolni. Mivel műszálas és mohair, a mosás és a blokkolás elmaradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...