2020. július 19., vasárnap

Hétvége

egyedül...
Napok óta nagyon rossz kedvem van, magányos vagyok. Oké hogy itt vannak a gyerekek, de társam nincs...és valahogy nem is látok rá esélyt hogy legyen...nem teszek érte semmit, nincs hozzá erőm hogy kiszűrjem a hülyéket egy társkeresőn...
Elhatároztam, lesz Nyuszim. Még spórolok egy kis pénzt, szép apránként megveszek minden szükséges felszerelést hogy ő boldogan élhessen nálunk és megbeszélem a Csillával...már a héten beszéltünk, szerelembe estem egy nyuszkóval, de nem eladó...
Vasárnap jobb volt, a  gyerekek körülöttem, főztem ebédet, készült egy kis süti, délután Forma 1-et nézett nálunk a csapat, mind a nyolcan (haverok, állandó társaság)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...