2020. augusztus 23., vasárnap

Ballonok Édesanyámtól

 A 40.születésnapomra nagy álmom volt egy repülés, hőlégballonnal. Természetesen az álmok azért vannak hogy valóra váljanak, megvalósult. A szüleim vittek ki a felszálláshoz és ők jöttek a földetéréskor is. Erre az alkalomra, meg a szülinapra, csinált nekem egy táskát. Mondhatnám hogy bevásárlószatyrot, de ez annál sokkal nemesebb, hiszen a két csodálatos dolgos kezével hőlégballont hímzett rá nekem. Nagyon vigyáztam rá, minden nap vittem magammal az iskolába, de ennek ellenére néhol megkopott az anyag. Eltettem a szekrénybe, a kincsek közé. A múltkor pakolásztunk, előkerült..

És tegnapra ezt kaptam:



Holnaptól iskola van, vége a szünetnek, azt mondta akkor minden gyereknek pótolni kell az elhasználódott táskáját. És olyan maszkom van, amilyen senkinek a világon. És ami a legfontosabb: olyan édesanyám van, mint senki másnak a világon...na jó, a tesómnak 😍😍😍😍

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...