2020. augusztus 23., vasárnap

Zorán

 Tegnap este Zorán koncerten voltunk Balatonfüreden.

A koncert nagyon nagyon jó volt, Ő még 78 évesen is látható erőlködés nélkül képes tömegeket megmozgatni, fergeteges hangulatot csinálni, ráadásul minden korosztálynak. Az egyik oldalon mellettem egy idős néni volt, egyedül, szerintem jóval 70 fölött...a másikon a gyerekeimnél pár évvel idősebb srácok, minden szöveget tudtak és énekeltek is néha...köztük mi, Kispasival és a szüleimmel.Szeretem Balatonfüredet, minden évszakban és minden napszakban. Szeretem a sokféle korú és megjelenésű embert figyelgetni. Szerelmespárok, idősek és fiatalok, családok gyerekekkel, kicsikkel és nagyokkal, fiatalok haverokkal, korombeli párok társaságban. Egy csomó olyan gondolat indult el, aminek nem kellett volna, akkor nem sírtam volna elalvás előtt...ez a koncert, a nyár és Füred együttes "eredménye" volt. 

Érdekes, elgondolkodtató dolgot láttam: Borhét is van, nyár is van, koncert, minden ami ahhoz kell hogy este tizenegykor még tele legyen a sétány. Volt a boros házacskák előtt néhány tábla, ami a maszk viselésére és a távolság betartására hívta fel a figyelmet, de senki nem tartotta be és senki nem ellenőrizte. A sétányon máshol sem, az éttermek is tele emberrel. A vírus is ott volt vajon?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...