2020. október 21., szerda

Szombat

 Első randi 😍

Csodálatos, fergeteges, szenzációs nap volt. Megvalósult álom Ő...évek óta dédelgettem, mostanra érett be. Minden előre eltervezett csodát megvalósítottunk, megéltünk ahogy nekünk volt jó. Kb minden társadalmi elvárást, szokást felrúgva boldog napunk volt. Amikor menni kellett, nehezen engedtük el egymást, még akkor is ha fel se merült hogy nem lesz legközelebb.

Reggel sokkal korábban ébredtem mint indokolt lett volna, de legalább mindent elrendeztem mire jelzett Ő, hogy beért a városba. Hogy hogy értem le a ház elé, nem tudom...pillangók szárnyán, amik a pocakomban voltak...egy egész lepkefarm...annyira izgultam hogy milyen lesz ő...jelentem, ahogy megláttam az autót bekanyarodni a ház elé, a pillangók elszálltak. Semmi kétségem nem volt benne hogy minden remek lesz. Kiszállt az autóból és megölelt, megcsókolt, az elmúlt három hét minden vágyakozásával. Még mindig volt mit megbeszélni, sétáltunk egy jó nagyot, kézenfogva, boldogan.

És várom a következőt...és remélem a következő éveket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...