2020. október 3., szombat

Zombi?Vigyor?

 Szeptember 28...a nap, amikor töröltem magam a társkeresőről, elegem lett. Nem bírtam túl sokáig, de remélem ottlétem nem volt hiábavaló. Jött velem Valaki 😍. Már ott is fél éjszakákat csevegtünk, azóta meg még inkább. Talán ha öt órákat aludtam a héten, azt se túl mélyen. Éjjel vigyorgok, nappal zombi módban túlélek, ezt péntekre már nagyon éreztem. De megérte. Normális csevegések, egyáltalán nem tolakodó, pl fura is hogy majdnem két hét után nem került szóba a találkozni  kellene..szerintem már minden téma előjött, de még nincsenek kínos hosszú csendek...

Majdnem 190 cm magas, barna,  barna szemű...mint akit megálmodtam magamnak, soksok évvel ezelőtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...