2021. december 26., vasárnap

2021.december

 Elszaladt...

Új munkahely, új élet, új emberek, új kihívások. Élvezem, ugyanakkor így a karácsonyi készülődéssel együtt nagyon elfáradtam. Nem gondoltam hogy a néha kb másfél óra, amivel később érek haza, ennyi mindenre jó volt...meg hogy hazafelé bevásároltam...át kell szervezni az életemet, életünket, ez nem ment egy hónap alatt. Nagy galiba nem történt, mindent megcsináltam amit szerettem volna, csak mostanra elfáradtam. Lett a gyerekeknek minden napra kaja és tiszta ruha mint eddig,  lett karácsonyi ajándék mindenkinek, ráadásul az amire vágyott, lett minden napra tiszta lakás, feldíszítve és ugyanúgy kb tízféle aprósüti karácsonyra mint eddig mindig. Az idén ez több energiámba került, és a gyerekek segítsége is nagyon sokat számított. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...