2021. december 13., hétfő

Helyzetjelentés

 Az elmúlt hetekben kb 180fokos fordulatot vett az életem és ezzel együtt a nekem fontos embereké is. Teljesen új munkát végzek, teljesen új helyen, új emberek között. Ugyanannyian vagyunk mint a régi helyen, ráadásul egy épületben, egy szinten, egymás mellett és egymással dolgozva. Természetesen itt sem szeret mindenki mindenkit de nem érzem a rosszindulatot ami megkeserítette az életemet az utolsó hónapokban. Van viszont sok nevetés, segítőkészség és türelem. Jó időszakban érkeztem, már két karácsonyi buliban is voltam és élveztem. Ez meglepő volt a magam számára is, de azzal magyaráztam hogy nem kell arra figyelni ki barát és ki ellenség, mert mindenki barát. Nagyon szeretek itt lenni, idetartozni...

A család pedig visszakapta a régi boldog mosolygós Katát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...