2010. június 21., hétfő

Napsugaras színek

Volt egy csodálatos fonal, ami elsőre megszólított...a színekhez való viszonyom viszont ismert, ezért a találka váratott magára. Mikor többedszer láttam hasonlót (ugyanolyat nem láthattam, hiszen egyedi festésű fonal) és a hatás ugyanaz volt, eldöntöttem, nekem ilyen kell. Nem szeretném, vagy jó lenne, hanem kell....
Megkaptam!
Azt, hogy milyen jó ezt a fonalat kötni, már a múltkor a kirinél megtapasztaltam. De hogy a tűn ilyen színorgia lesz, arra nem is gondoltam:



Kettős érzéssel kötöttem ezt a kendőt: egyrészt gyorsan, mert kíváncsi voltam milyen is lesz, meg tudom-e csinálni, másrészt lassan, hogy sokáig tartson...a tegnap délutáni vacak időben felüdülés volt ezeket a színeket látni.
Köszönöm Melinda!!!!

A kendő éppen ázik, majd kép később :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen, Kata! Részemről az öröm!:x
    De azért ne húzd sokáig a kész mű bemutatását, mert kilukad az oldalam!:D

    VálaszTörlés
  2. igen, nagyon várjuk a kész színkavalkádot!

    VálaszTörlés
  3. Már a fonal színe is csodás!

    VálaszTörlés

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...