2020. december 22., kedd

COVID napló 1.

 Ahogy várható volt március óta, ideért.

Kispasi apukája hozta, december 15én pozitív tesztje lett. Kispasi onnantól hosszabbított téli szüneten van, szigorú lakásfogság.

Dec 22 reggel 37,4-gyel ébred és fáj a lába. Meg azt mondta hogy olyan nagyon furcsán érzi magát, ahogy még sose. Kértem neki tesztet a gyerekorvostól, holnap reggel megyünk.

Ezen a napon reggel torokfájással ébredtem. Nem foglakoztam vele, tudtam hogy előző nap sütés közben hidegen ittam a kólát a hűtőből. Délután rázott a hideg, de nem szóltam még a gyerekeknek se...37,0. Két takaró alatt vacogtam közel két órát. Akkor se ment le, sőt, de a hidegrázás elmúlt. 37,5. Bevallottam nekik. Egyszemlánynak és Kispasinak 37,2 volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...