2020. december 24., csütörtök

COVID napló 3.

 Boldog karácsonyt!

A mienk az idén nem tudom milyen lesz...Vacak fejfájós éjszaka után 38,4-gyel ébredtem. Alig tudtam magam elvonszolni a konyháig, hogy a nyuszinak reggelit adjak. Ahhoz nem volt erőm hogy a tegnap bedagasztott kenyeret betegyem sülni...Bevettem a reggeli vitaminadagomat, lázcsillapítót egy flektorral kísérve, mert fejfájásra az hat és tényleg hatott. Kb egy órával később úgy leizzadtam, mintha ruhában zuhanyoztam volna, viszont két órán belül lement a lázam és estig vissza se jött. Ebédre ettem halászlét meg rántott halat, visszafogottan, de nagyon jólesett. A karácsonyban az együttlét és a halászlé az amit igazán várok.

Délután a kezdődő hidegrázást rutinosan rövidrezártam egy rubophen és fél óra a takarók alatt...estére attól még felment, 38.5, de a fejfájás nélkül sokkal jobban elviselhető volt mint tegnap.

Regisztráltam covid tesztre, január 2-án reggel hétre. Ha negatív, akkor jön az én Szerelmem, ha pozitív akkor 10 nap karantén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...