2020. december 23., szerda

COVID napló 2.

Kispasi tesztje pozitív lett..10 nap karantént kaptunk karácsonyra. Mindenki lemondott mindenféle találkozást a Kedvesével...ez a legfájóbb az egészben, mikor végre megszerveztük hogy mikor hol lesznek a gyerekei hogy legyen egy-két napunk együtt.

Próbáltam magamnak tesztet kérni, de nem tesztelnek, csak ha a háziorvos kéri. Az enyém szabin van, a helyettes azt mondta, csak ha súlyos tünet van, a hőemelkedés nem az. Oké, tulajdonképpen mindegy hogy van e tesztem, ha a tünetek alapján tudom hogy elkaptam. Egész nap ágyban voltam, iszonyat fejfájás, egész nap mindenféle gyógyszer ellenére 37,5 körül mutatott a lázmérő. Délután lement 37-re, akkor jött a hidegrázás. Az valami brutális, két takaró alatt, pizsama, pulcsi vastag zokni és figyelek hogy a kezem ne érjen hozzám mert megfagyok. Estére szinte megkönnyebbülés volt a 38,2, ha megnyugtató nem is.

Délután az én drága szüleim elhozták a karácsonyi vacsorát...halászét, krumplisalit, mindent, egy csomó sütit. A ház előtt a parkolóban volt ajándékcsere, majd holnap reggel viberen bontogatás...na ez a kegyetlen ebben a karácsonyban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...