2020. december 25., péntek

COVID napló 4.

Nagyon furcsa éjszakám volt. Egyrészről jó, hiszen egy óra elmúlt már amikor a Kedvesemmel elköszöntünk egymástól, másrészről rossz mert lázas voltam. Hajnalra háromszor izzadtam le annyira hogy pizsit cseréltem, mindezt nem túl magas láztól. A max 38,2 volt amit mértem. Ezért aztán nem is aludtam sokat, azt is darabokban, néha nagyon rázott a hideg, de most csak pár percig, a száraz ruha erre volt megoldás. 

Reggelre láztalanul, jókedvűen ébredtem, tele energiával, persze csak az elmúlt napokhoz képest. A torokfájást lassan megszokom...Tehát vagányan elmentem hajat mosni. Mert épp nem fájt a fejbőröm se...ha a  hajmosást a felénél félbe lehetne hagyni, megtettem volna, addig tartott az energia. 😆Befejeztem, a lelkemnek mindenképpen jót tett, a hajszárítást viszont Egyszemlány átvállalta. Aztán audtam egy órát ebéd előtt.

Ebédre csak egy tányér halászét ettem, és degeszre jól laktam vele. Utána egy picit ébren voltam, de nagyon fájt a hátam és lefeküdtem aludni. Ez a furcsa fájás, ami felszínes, mint egy napégés, de még bizsereg, zsibbad is. Sose éreztem ilyet még. Aludtam másfél órát és sokkal jobb lett.

Ma csak estére lett lázam, előtte a jól ismert hidegrázós óra, 38,0 max...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...