2020. szeptember 17., csütörtök

Álom

Volt olyan az életedben, hogy egy álom a hatása alatt tartott egész nap? Vagy akár napokig? Nekem már volt, egyszerre volt jó és rossz...Sok évvel ezelőtt, talán 15 is van már, álmomban láttam magam egy vasútállomáson egy hosszú szőke göndör hajú kislánnyal, kettesben, kézenfogva álltunk a peronon és néztük a vonatokat. Évekkel később megszületett Kispasi, rengeteget voltunk kettesben, olyan göndör haja volt mint álmomban a kislánynak, vörösesszőke, amikor először levágta neki már a háta közepéig ért...Őt álmodtam meg? Egy másik álom egy nagyon magas pasi volt, valami munkakapcsolat, Ákos volt a neve...évekig vártam, de eddig még nem lépett be az életembe, pedig az álom kb 10-12 éve volt...Napokig kerestem őt, vártam honnan bukkan elő...eddig sehonnan. Tegnap éjjel megint volt egy magas férfi az álmomban...őszülő hajú, elmosódva láttam az arcát is, de nem ismerem...egész közel volt, éreztem az érintését is...nem tudom honnan jött, nem tudom hova lett, eltűnt...remélem hogy egyszer tényleg ideér és nem is megy el...Ma ennek a hatása alatt vagyok...várom Őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...