2009. május 4., hétfő

Egyenpulcsi 1

A múltkor a piacon kedvenc fonalasomnál nézelődve megláttam egy zoknit. Ez magában nem akkora csoda, olyat én is tudok :). A színe volt, amibe rögtön beleszerettem.

Red Heart Dallas Stripes nevű, színátmenetes fonal, 200g-os gombolyag (2200Ft).Törökországban gyártják, 100% műszál, de nagyon jó puha és rugalmas. Nagyon szép színekben láttam még, kétféle színmegoldással, az egyik ilyen csíkos lesz, a másik foltos. Volt barna, narancssárga, lilás, szürke (az nagyon tetszett), ám úgy gondoltam, a két csodálatos fiamhoz a kék illene legjobban.

A fiaimnak készül egyenpulcsi belőle. Egyszerű de mutatós rizskötéssel, az eleje közepén egy egyszerű csavarással. A Vincéé már kész, mert ő a kisebb. Most csak a pulcsit fényképeztem le, uganis a legényke pulcsiban nem maradt addig nyugton, hogy egy normális képet csinálhassak, lehetőleg úgy, hogy még a pulcsi mintája is látszik.

Ha a Gergőét is sikerül megcsinálnom, akkor majd készül közös fénykép (mert persze a Gergővel majd a Vince is nyugodtan fog tudni állni...)

Ehhez az aprócska pulcsihoz majdnem egy egész gombolyag fonalra volt szükség...Megmértem, mert elhatároztam, hogy összeszámolom mennyi fonalat fogok felhasználni az év során: 148g.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...