2009. május 4., hétfő

Kesztyű

Kesztyű lett a Zsuzsikától legutóbb kapott csodálatos fonalból.

Így: mivel ez egy zokni-fonal, vékony, 60 szemmel kezdtem. Kötés közben nem mértem, de pontosan 7cm lett az egy simaegy fordítottal kötött passzé. A hüvelykujjhoz 9 szemet tettem félre, amikor az ujj kialakításához szedtem fel a szemeket, akkor viszont 12-t szedtem. Így,a 21 szemmel már elég tágas lett duci kis ujjacskámhoz :)

Az orrát kicsivel a kisujj felett kezdtem fogyasztani úgy, hogy minden sorban fogyasztottam, és amikor már csak 4-4 szem volt a tűkön, összehúztam. Szerintem jó lett...Pontosan 5 dkg fonalra volt hozzá szükség, kb.1 m-t kellett csak a másik gombolyagból hozzátennem. Még jó hogy volt másik gombolyag....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...