2009. május 4., hétfő

Megmutatom

életem első, saját készítésű poncsóját:

Orsika ma délután már meg is kapta, de nem tudtuk lefényképezni benne, ezért modellem Aprócska volt, aki nagyon élvezte már a próbálgatást is...

A végére a tűn több, mint 400 szem volt (ötös tűvel kötöttem)...rögtön megértettem, Gabella miért nem vállal felnőtt poncsót...A fonal szintén turiból beszerzett, egy szép nagy gombolyag volt, és csak amikor elkezdtem csinálni, akkor derült ki, hogy egy csomó fel van vagdalva belőle kb másfél méteres darabokra. Abból lett a rojt, az egészben levő részből a többi...és kb egy maréknyi fonal maradt.

A férjem azt mondta, mire vége a tavasznak, már kész is lett...pedig nem én tehetek a rövid tavaszról...de szerencsére akkora lett, hogy ősszel még jó lesz neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...