2009. május 4., hétfő

Újabb zoknik

Cselhez akartam folyamodni magammal szemben és nekiállni az új fonalaknak azelőtt, hogy kész lett volna a saját zoknim. Előszedtem hát a másik készlet 2,5-es tűt, igenám, csak nem volt üres...elfelejtettem, hogy elkezdtem a Gergőnek egy zoknit maradék fonalból, úgyhogy gyorsan be kellett fejeznem.

Ilyen lett (a maradék volta miatt nem volt lehetőségem "egyformára" kötni, ki volt számolva a fonalam):

Ma hajnalban pedig elkészült a sajátom is! Szerintem csodálatosan szép színe van, nagyon illik hozzám. Megharcoltunk egymásért, hiszen valahogy a szokásosnál is vékonyabb ez a fonal és 2,5-es tűvel bizony nem volt túl szapora :)

De megérte!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...