2020. június 11., csütörtök

Happy day 64.

Ma is sokat dolgoztam, szerencsére olyan nap volt, hogy haladtam is. A nap hangulata nem volt tökéletes mégsem, de olyan hangulat volt az irodában, amilyen régen, egy munkás év végi napon. És én ezt szeretem, nagyon. Hogy miért nem volt tökéletes? Mert megtörtént valami, amit évek óta szerettem volna...valaki, aki ne tudta megbecsülni a munkahelyét és a helyzetét, elvesztette azt...ettől persze nekem csak több munkám lesz, hiszen amit ő csinált, azt is meg kell tenni valakinek...

Munka után megbeszélgettük a gyerekekkel a napjukat, pihentem egy kicsit, elmosogattam, kiteregettem a mosást és tanultam. Nem sokat, mert nem fog az agyam. Holnap péntek hétfőn vizsga...csodát kell tennem hétvégén...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2023

 Így január végén ideje megírnom az összefoglalót,  a szokásos pár sort az elmúlt évről. A lényeg: nagy baj nem érte a családot, továbbra is...